האם הערת אזהרה שנרשמה ביחידה רישומית , נרשמה על יחידה ספציפית בהתאם לתשריט חדש? או על כל היחידה הרישומית ? במידה וכן האם אני יכול לרשום על הערת האזהרה (לטובת קונה,בנק) שעבוד מדרגה שנייה
שלום רב,
יחידה רישומית הינה תת חלקה חדשה אשר נוצרת ואינה משפיעה על יתר הדירות.
אין מניעה לרשום הערות ו/או זכויות על יתר תתי החלקות ובלבד שאין ה"א על הרכוש המשותף.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הרציונל של תמ"א 38 זה חיזוק ולא שיפור כלכלי. בתמ"א חיזוק, ככל שניתן לתת תמורות שוות- מה טוב אך אם אי אפשר תיכונונית, זו לא עילה לסירוב. אפשרי לבקש תוספות מהיזם אך זה לא הכרח. ...
המשך תשובה