כל בעלי הדירות חתמו על החוזה עם היזם להתחיל פרוייקט תמ"א 38. ביניין שבו חצי מהדירות שייכות לעמידר ועמידר לא חתמו על החוזה האם יש דרך לגרום להם לחתום? הם הסיבה שכל הפרוייקט מתעכב.
שלום רב,
עמידר מחוייבת לחתום על ההסכם היה ו - 80% מהבעלים הקיימים חתמו על ההסכם ולכן צריכים לפנות לעמידר עם ההסכם וובמצב כאמור הם מחוייבם לחתום
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש כאן כמה שאלות ברזולוציות גבוהה והרבה פרטים חסרים לא בטוח שזה הפורום הנכון להיכנס לעומקים הללו כאן בפורום. בגדול , המועד להגשת תביעה הוא בדרך כלל מספר שנים מאז החתימות. מציע לקחת ייעוץ פרטני של עו"S...
המשך תשובה