מדובר בבניין שבו כל הדיירים רוצים תמ"א 38/2 והמחלוקת היא על זהות היזם. רוב הדיירים חתמו ליזם מסוים שהתברר בדיעבד שאחד מחברי הנציגות הכיר אותו קודם וקידם אותו תוך שהסתיר את הקשר עימו. האם בנסיבות אלו יש סיכוי שהמפקח יקבל טענתנו לפוסלו, או שכמות התומכים מכשירה מעשה זה?

אם ההסכם סביר משפטית ומסחרית ואם רוב הדיירים מכירים ומודעים לקשר וזה לא מנע מהם לחתום אז נראה שהסיכוי שביהמ"ש יבטל את ההסכם, כאשר רוב הדיירים רוצים ורק אתה לא רוצה, נראה לי שהסיכוי שזה יקרה לא גבוה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. אם בהיתר זה לא דירת מגורים אז זה שימוש חורג. 2. בדרך כלל לא נותנים משכנתא לדירות כאלה ואם כן אחוז מאוד קטן ובתנאים יקרים יותר. 3. לא יודע לענות לך אם ניתן להכשירה מול העיריה כדירת מגורים זה תלוי ...
המשך תשובה