אני קשיש בן 78, בחרתי בחלופת דירה לדירה וידעתי עו"ד דיירים למרות זאת נשלח לחתימתי נספח שלא לבחירתי שאף כולל סעיפים פוגענים כשלילת זכויותי אם לא אתגורר בדירתי זמן מה "מכל סיבה שהיא" תמחור שווי דירת תמורה לפי דירות יזם ולא לפי שמאי ועוד... לא חתמתי. הפרויקט מתקדם, הוגש תכנון ובקשה להיתר ויש רוב דרוש שחתם השנה . כשבועיים לפני המלחמה שילמתי שכ."ט לעו"ד פרטי שענה לי על הפסקת עבודתו משום המלחמה ועוד מעל שבועיים משום עניינים אישיים וכעת כתב שאינו יכול לסייע. כעת מחפש עו"ד. פרטי נוסף. מה המלצותיך לסגירה עם החדש? האם אמנם קשיש בן 78 לא יכול לממש זכויותיו? מה המלצתך להמשך התנהלותי למעבר בטוח מדירה לדירה כקשיש בן 78

הפורום נועד למענה על שאלות ספציפיות ולא שאלות כלליות כמו מה לרשום בהסכם/ מה חשוב בהסכם/ אלו שאלות רחבות מידי שאינן מתאימות למענה מצומצם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הפורום הזה נועד לשאלות משפטיות ולא לשאלות של כדאיות רכישת דירות השקעה. נכון יותר לשאול שמאים ומתווכים המכירים וגם אז התשובה שלהם תהיה נכונה להיום ולא לשאלה הגדולה מה יהיה השוק בעוד X שנים כאשר הבן של...
המשך תשובה