שלום, מה ההבדל המהותי בין 2 התיקונים-תוספות, מבחינת זכויות הבניה שאוכל לקבל הן מתמ"א 38 והן מתב"ע מאושרת על אותו בניין, כאשר: 1. רק חיזקתי את הבניין.. 2. כאשר הרסתי ובניתי את הבניין מחדש.. תודה רבה.
שלום רב, אני אשמח להפנות אותך למאמר שכתבתי בתחום תמ"א 38
אשר נמצא באתר המשרד, אשר נותן הבהרה לשאלתך
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תלוי לצורך מה השאלה שלך. אם זה לתורך התחדשות עירונית אז בדרך כלל מה שקובע ומוסכם בהסכמים זה שטח בנוי בפועל בכפוף לכך שנבנה בהיתר ואז במקרה כזה פחות חשוב השטח הרשום בטאבו. ...
המשך תשובה