שלום, בבניין שלי בתל אביב החליטו ללכת לתמא במימון עצמי. טוענים כי לקבלנים לא משתלם הפרוייקט כי מותר לבנות רק קומה וחצי באזור וכן לאחד השכנים שייך חלק מהגג+בניה עליו ולא מוכן לוותר עליו. אני לא מוכן להשתתף, הסכום, 150 אלף שח, לא בהישג ידי. הדיירים מאיימים לתבוע אותי. האם ניתן לחייב אותי בסכומים כאלה?
יש לבדוק את תקנון הבית המשותף והוראותיו בעניין.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. ניתן לחייב 2. אם את מדברת על תמ"א חיזוק- הסיכוי שיחייבו הריסה של מה שבנית- קלוש. 3. אם את מדברת על תמ"א הריסה ובניה- לא רואה בעיה לחייב אותך. כמובן שיצטרכו לקחת בחשבון את התמורות המגיעות לך....
המשך תשובה