באפן עקרוני חלק מהשכנים לא רוב, נניח מחצית, מחליטה לבנות ממ"דים ומרפסות לעצמם בלבד והם מקבלים אשור של הועדה העירונית לתכנון ובנייה. האם הם יכולים להתחיל בבניה או שהם ידרשו (אולי ע"י המפקחת) ליצור קשר עם השכנים האחרים ולהשיג את הרוב הדרוש.
שלום רב,
כעיקרון הם לא יכולו לבנות ללא הסכמה של 60% היה וינסו ללכת בדרך של חיזוק הבניין או ברוב של 75% מכוח חוק המקרקעין
בכבוד רב ובברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני מניח שאתה לא בדקת לפני שחתמת ואני מניח שגם המשכיר לא בדק. מאוד קשה לדעת את זה. יש הרבה בניינים ברחוב. בערים מסויימות זה יכול להגיע גם למחצית הבניינים. על כן ומשזו המציאות, נראה לי שאם לא צוין במפו...
המשך תשובה