באפן עקרוני חלק מהשכנים לא רוב, נניח מחצית, מחליטה לבנות ממ"דים ומרפסות לעצמם בלבד והם מקבלים אשור של הועדה העירונית לתכנון ובנייה. האם הם יכולים להתחיל בבניה או שהם ידרשו (אולי ע"י המפקחת) ליצור קשר עם השכנים האחרים ולהשיג את הרוב הדרוש.
שלום רב,
כעיקרון הם לא יכולו לבנות ללא הסכמה של 60% היה וינסו ללכת בדרך של חיזוק הבניין או ברוב של 75% מכוח חוק המקרקעין
בכבוד רב ובברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זה עניין מסחרי אם היזם יסכים לממן עבורך עו"ד נוסף (ברוב המקרים הם אינם מסכימים). זה עניין מסחרי אם עוה"ד של הדיירים יסכים לקזז משכרו (בד"כ לא יסכים). הפיתרון פשוט, שתקבל SECOND OPINION מעו"ד שלך ותשלם...
המשך תשובה