שלום רב, האם במקרה של בניית ממ"דים (לא תמ"א 38) ע"י חלק מהשכנים מבלי לשתף את האחרים, יש בסיס לשאר השכנים לתבוע פיצוי על שימוש בקרקע משותפת. בתודה אלישבע
שלום רב,
כעיקרון חוק המקרקעין חיזוק מבנייןם מאפשר חיזוק בניין והוספות גם ברוב של 60%
אולם ככול ומדובר בבנייה רק של ממ"דים יש לקבל הסכמה של 75% לצורך לקיחת חלק מהרכוש המשותף לטובת מי מהבעלים.
לסיכום לצורך מעינה צריך לבחון האם הממ"דים הינם חלק מחיזוק המבנה
בכבוד רב ובברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם החדר נכנס לשטח אז לא ברור למה צריך לשלם תוספת. הרי תקבל תמורה לפי השטח הקיים שיש לך (כולל החדר). אלא אם יש לך הצמדה של שטח נוסף בגג ואז יש למנות שמאי שיקבע את יחס ההמרה בין השטח לבין מ"ר בנוי ואז ת...
המשך תשובה