האם עורך דין הדיירים אמור לעבוד במהלך ביצוע הפרויקט מול נציגות הדיירים או מול הדיירים עצמם? האם בעיה שדייר נתקל בה מול היזם עליו לעבוד מול עו"ד הדיירים או מול נציגות הבניין?

אם זה להסבר על הסכם- אפשר ורצוי ישירות מול עו"ד
אם יש חוסר הסכמה מסחרי או רצון לתקן דברים בהסכם- רצוי מול הנציגות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. את בוחרת 2. היוון הכוונה שלא תקבלי את השווי המדוייק של הדירה העתידית אלא פחות ריבית שנתית בשיעור בין 6 ל - 9 אחוז לשנה. מציע ששאלות נוספות הקשורות לאופן ההיוון תתיעצו עם שמאי...
המשך תשובה