נחתם הסכם תמא חיזוק עם יזם ונותרה עוד חצי שנה עד לסיום חוזה השכירות שאני המשכיר בו . מה עלי להודיע לדייר השוכר כבר כעת ?

אם רק נחתם הסכם תמ"א כעת ועדיין אין החלטת ועדה להיתר אז ייקח קצת זמן. הרבה יותר מחצי שנה עד לתחילת עבודות.
מכל מקום ראוי להודיע לשוכר על מנת שישקול את צעדיו בתום תקופת השכירות.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הבעיה שאתה מציג אינה נשמעת כמו בעיה שהפיתרון שלה בקבלת תשובה בפורום. נדרשת בדיקה מעמיקה של עו"ד ואולי גם בעלי מקצוע נוספים כגון שמאי, אריכל ומהנדס בניין על מנת לאמוד את דרך הפעולה הנכונה במקרה זה על ...
המשך תשובה