אנו דיירים של 2 בניינים פינתיים צמודים בפינת 2 רחובות בגבעתיים (עם 2 כניסות נפרדות וכתובות שונות) המעוניינים לחתום יחדיו על הסכם תמא 38/2. מדובר בהסכם אחיד ל-2 הבניינים בפרוייקט משותף בו יהרסו 2 הבניינים ויבנה בניין פינתי אחד עם כניסה אחת. 1. כיצד מחושב הרוב הדרוש לתמ"א 38/2 ? האם נדרשת הסכמה של 80% מבעלי הזכויות של כלל הדירות והנכסים או הסכמה של 80% מבעלי שטח הרכוש המשותף הכולל או שנדרש ששני התנאים הנ"ל יתקיימו ( כלומר ש 80% מבעלי הדירות והנכסים יהיו בעלים של לפחות 80% מהרכוש המשותף)? 2.כיוון שמדובר בשני בניינים צמודים אך נפרדים (עם 2 כניסות ו-2 כתובות שונות)- האם נדרש רוב חוקי של 80% מכלל הדיירים ב-2 הבניינים או שהרוב החוקי של 80% מחושב לכל בניין בנפרד? תודה מראש

1 גם וגם.
2. אם הבניינים בחלקות נפרדות אז גם וגם. אם הבניינים באותה חלקה ויש להם מתקנים משותפים/ ניהול משותף אז אפשר להתספק ב- 80% מהכלל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם שניכם מקבלים אותה תוספת (16 מ"ר) אז לא הבנתי היכן האפליה? אם כוונתך שיש לך דירה גדולה יותר ואתה אמור לקבל יותר מ- 16 מ"ר אז זו שאלה שאתם כבניין צריכים להחליט על מנגנון התמורה האם כולם מקבלים תוספת...
המשך תשובה