במסגרת תמ"א 38 יש אישה מבוגרת אשר גרה בקומת קרקע. המעלית, אשר האישה לא תעשה בה שימוש כלל, מקטינה באופן משמעותי את שטח הדירה שלה. מה האפשרויות שלה מבחינת הפרויקט כולו (לשלם פחות? לקבל עוד הטבות?).
שלום רב,
השאלה לא כל כך ברורה.במידה והמעלית לוקחת שטח מהדירה ואין פיצוי בשטח חלופי אותה דיירת יכולה להתנגד לפרויקט.
בברכה
עו"ד גיא פרבמן
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש קצת בלבול בשאלה. 1. רשות המיסים לא גובה "היטל השבחה" אלא מס שבח. 2. מי שגובה "היטל השבחה" זה העיריה/הועדה המקומית. 3. אם קיבלת דרישת מס שבח ,זה יכול להיות מ- 2 סיבות. האחת- הזכויות בפרוייקט חורג...
המשך תשובה