מדובר בתמ"א 38/2 (הריסה ובניה) - האם יש מצב שעקרונית האישור קיים אך הקבלן מתמהמה לקחתו מסיבות שונות,ואם כן כמה זמן זה יכול להתנהל כך עד שיפוג תוקף ההיתר ? ואם כן קיבל האישור בניה כמה זמן מותר לו להתמהמה עד שיחל בבניה בטרם יבוטל לו האישור?
שלום רב,
היתר בנייה לתשלום אגרות הינו בר תוקף לתקופה קצובה. גם ההיתר שמוצא לאחר ששולמו האגרות הינו לתוקף לתקופה קצובה שהיה ולא שולמו האגרות או בוצע ההיתר הוא פג תוקף.
בכל הנוגע להתמהמהות להתחיל בבנייה השאלה הינה מה נקבע בהוראות ההסכם ביניכם לבין היזם/קבלן.
המלצתי לפנות לעו"ד הדיירים לבדוק את הנושא
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. עפ"י פסיקה של בימ"ש- כן יש צורך. 2. לא חושב. תוכל לדרוש ביטול המכירה או ביטול הסכם התמ"א אבל אם נשארת בהסכם , יגידו לך שהסכמת ואני מתקשה למצוא כאן עילה לתביעה "אישית" נגד בעלי המניות של היזם הראשו...
המשך תשובה