שלום. יש אישור בנייה. כמובן כולם חתמו על הסכמה לתמא. בנו כבר גדרות מסביב לבניין. האם סירוב של דייר לחתימה על ליווי בנקאי וודאות מעקב תחילת בנייה. ומהה הסתברות שיזם יתחיל בבניה לרות הסירוב?

תלוי בגורם המלווה. לעיתים הגורם המלווה משתכנע שהסירוב הוא סחטנות ומוותר ליזם ומסכים להעמיד את הליווי. ולעיתים לא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. בהחלט 2. לעיתים ההסכם מספיק ברור ולא צריך "מנגנון" ככל שצריך מנגנון, ההסכם קובע מהו המנגנון. לרוב שמאי בעלים עורך ניקוד ובהתבסס על זה בוחרים/משבצים דירות...
המשך תשובה