ניגוד עניינים- עו"ד של הדיירים כולם יתבע דייר סרבן ואחכ ייצג אותו מול הקבלן? איך יתכן שעורך דין יתבע דייר סרבן ולאחר מכן ייצגו מול הקבלן?
שלום אייל,
בפועל מי שתובע את הדייר הסרבן אלא יתר הבעלים בבניין. מי שמנהל את ההליך ומייצג את התובעים בהליך הינו ב"כ היזם.
בברכה,
עו"ד מאור רובין
גיא פרבמן ושות'- משרד עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעבר חלק מהמפקחים נטו לדחות את הדיון בתביעת הסרבנים עד הכרעת ועדת הערר. לפני כשנה או קצת יותר התקבל תיקון שהגשת ערר אינה מעכבת המשך קבלת היתר בניה ולפיכך הנטיה היום של המפקחים כן לקיים את הדיון למרות ...
המשך תשובה