ניגוד עניינים- עו"ד של הדיירים כולם יתבע דייר סרבן ואחכ ייצג אותו מול הקבלן? איך יתכן שעורך דין יתבע דייר סרבן ולאחר מכן ייצגו מול הקבלן?
שלום אייל,
בפועל מי שתובע את הדייר הסרבן אלא יתר הבעלים בבניין. מי שמנהל את ההליך ומייצג את התובעים בהליך הינו ב"כ היזם.
בברכה,
עו"ד מאור רובין
גיא פרבמן ושות'- משרד עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן יש חוק כנ"ל, אך הוא חל אך ורק אם במועד החתימה של הדייר הראשון על הסכם התמ"א היה המבוגר בגיל המתאים והנכה הוכר כנכה רק אם מועד זה היה לפני התאריך 29.07.2018 שזהו מועד כניסת החוק לתוקף ...
המשך תשובה