אני רוצה לרכוש דירה עתידית בבנין שלגביו חתמו בעלי הדירות על תמא 38 מול יזם. החוזה טרם יצא לפועל הואיל והעריה טרם אישורה את התמא. כדי להיכנס לעסקה אני נדרש לשים סכום כסף ליזם ותמורו אקבל דירה בעתיד. אבל נאמר לי שלא אוכל לחתום על חוזה עדיין. אני לא רגוע...
שלום רב,
מה שאתה מספר אינו יכול להתרחש.
היזם מחוייב לחתום על הסכם מכר לדווח לממונה במשרד השיכון למיסוי מקרקעין במועד של 30 יום ממועד החתימה.
היה וזה מה שמבקשים ממך לעשות הרי שפועלים בניגוד לחוק.
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זו שאלה שמתאימה לייעוץ פרטני ולא לפורום משום שיש לקרוא את הוראות ההסכם /ההסכמות ביניכם וכן להבין מה היה מצב הדירה לפני שחתמתם הסכם, האם ידעת, האם הסכמת וכו`. בהצלחה...
המשך תשובה