בתמא הריסה ובנייה אני למעשה נותן את הבית שלי ליזם ובתמורה מקבל בחזרה בית עם תוספת. כיצד מחשבים את השטח הקייםשיש לי: לפי הרשום בטאבו. נטו לא כולל הקירות החיצוניים? ברוטו כולל הקירות החיצוניים ? או לפי שטח בהיתר בנייה הקיים? האם יש חוק שאומר איך השטח הקיים מחושב? תודה

שטח דירתך הישנה, כמו גם החדשה, אמור להימדד עפ"י חוק המכר כךומר כל שטח הפנים + שווי הקירות החצוניים + מחצית משווי קיר הפונה לדירת שכן או לרכוש המשותף קומתי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככלל השאלה נוגעת לנושא רחב יותר של מה עושים כאשר הקבלן לא עומד בהתחייבויות /מתעכב בבנייה/השאיר ליקויי בניה/ליקויי בטיחות. תתחילו בעו"ד המייצג אתכם, יחד עם מקפח הבניה. ייתכן וזו הפרה, ייתכן וניתן לחלט ...
המשך תשובה