בתשובה לשאלה קודמת כתבת שנחוץ רוב של ״80% מבעלי הדירות המחזיקים ב- 80% מהרכוש המשותף״ כדי להגיע לרוב מוסכם סתמ״א 38/2. עיינתי בנסח הטאבו אבל התקשיתי למצוא איזכור של החלק של כל דירה ברכוש המשותף . האם זה קשור להיות הבנין רשום כחברת מניות?

כן זה קשור. לא תוכל לראות את החלק המשותף, תצטרך להזמין את שטרי החכירה והסכמי החכירה ובהם תוכל, אולי, לראות את ההתייחסות של התקנון לגבי החלק ברכוש המשותף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גם אם היו בונים שום דבר על הגג עדיין הגג שווה. ערך הגג (כאמור גם ללא הבניה) נע בין 25-50 אחוזים משטח עיקרי תלוי כמובן במיקום, נוף, גודל, צורה וכו` כך שגם הוכרו 50% משטח הגג זה עדיין סביר. בהצלחה...
המשך תשובה