שלום, אני דייר שמתנגד נחרצות לבצע הליך תמ"א 38 בבניין. אני לא מוכן להתמודד עם הרעש וההמולה הנלווים להליך ולכן מסרב בתוקף לביצוע התהליך. האם שאר דיירי הבניין יכולים לכפות עלי לחתום על ההסכם מול היזם? תודה

כן. אם ייחתם הסכם ברוב דרוש (2/3 מהדירות המחזיקות בלפחות ב 2/3 מהרכוש המשותף) ניתן יהיה להגיש תביעה כנגדך בלשכת המפקחת והמפקחת תמנה מישהו , בדרך כלל עו"ד, אשר יחתום בשמך על הניירת.
הנימוק שלך (רעש והמולה) לא איננו נימוק שיתקבל.
בהצלחה
נריה כהן, עו"ד
ראש מחלקת התחדשות עירונית
פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בתמ"א הריסה ובניה זה פחות מקובל משום שניתן לתכנן זאת מראש. אם אתה מדבר על תמ"א חיזוק, זה בהחלט יכול לקרות, בשל קוי בניין . לא בכל צד ולא לכל דירה ניתן לתת חניה . הרציונל החשוב בתמ"א זה הצלת חיים ולא ש...
המשך תשובה