רציתי לדעת האם ניתן לבקש העברת זכויות לפני החתימה על הסכם תמ"א או שזה בלתי אפשרי מבחינה חוקית? כי זו הטענה של היזם וממה שאני הבנתי זה לא מחייב... תודה.

על הסכם התמ"א צריכים לחתום בעלי הזכויות הרשומים בטאבו. אם קיים פער בין הרישום בטאבו לבין המצב האמיתי, כלומר, רכשת או ירשת את הדירה ועדיין לא נרשמת בטאבו, אפשרי שתחתמי על ההסכם בשל העובדה כי את זכאית להירשם בטאבו אך זה יהיה בכפוף להתחייבות שלך לסיים את הרישום בטאבו על שמך בתוך פרק זמן סביר.
בהצלחה!
נריה כהן, עו"ד
ראש מחלקת התחדשות עירונית
פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין קשר בין פיטורי עוה"ד לביטול ההסכם מול היזם. אפשר להישאר עם עוה"ד ולבטל את ההסכם מול היזם. אפשר להיפרד מעוה"ד ולמנות אחר ולהישאר עם היזם. אפשר להיפרד מעוה"ד ולמנות עו"ד אחר ולהיפרד מהיזם. כאמור...
המשך תשובה