רציתי לדעת האם ניתן לבקש העברת זכויות לפני החתימה על הסכם תמ"א או שזה בלתי אפשרי מבחינה חוקית? כי זו הטענה של היזם וממה שאני הבנתי זה לא מחייב... תודה.

על הסכם התמ"א צריכים לחתום בעלי הזכויות הרשומים בטאבו. אם קיים פער בין הרישום בטאבו לבין המצב האמיתי, כלומר, רכשת או ירשת את הדירה ועדיין לא נרשמת בטאבו, אפשרי שתחתמי על ההסכם בשל העובדה כי את זכאית להירשם בטאבו אך זה יהיה בכפוף להתחייבות שלך לסיים את הרישום בטאבו על שמך בתוך פרק זמן סביר.
בהצלחה!
נריה כהן, עו"ד
ראש מחלקת התחדשות עירונית
פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לקרוא את הוראות ההסכם. אין אין החלה של חוק המכר לגבי הנטען לא בטוח שתוכלו לקבל את הפיצוי הזה. בהצלחה...
המשך תשובה