אנחנו מתחילים תמא פינוי פינוי בתקופה הקרובה (הקבלן בשלבי אישור סופיים של התוכנית בעירייה), השאלה באיזה שלב הקבלן צריך למסור לנו מפרט טכני של הדירה שאנו מיועדים לקבל מאושר על ידו,תודה.

רצוי היה שיהיו עקרונות מפרט עוד לפני החתימה על ההסכם
רצוי שיהיה מפרט סופי סמוך לקבלת היתר הבניה כך שתדעו שזה סופי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. כנראה שלא מכוח התמ"א הקלסית אך יש תוכניות מחליפות מכוח סעיף 23 לתמ"א שמאפשרות לרשות לייצר תוכניות. יש לבדוק עם אדריכל או עם העיריה 2. כן 3. גיל מבוגר לכשעצמו אינו עילה לסרבנות. 4. בפינוי בינוי כ...
המשך תשובה