אנחנו מתחילים תמא פינוי פינוי בתקופה הקרובה (הקבלן בשלבי אישור סופיים של התוכנית בעירייה), השאלה באיזה שלב הקבלן צריך למסור לנו מפרט טכני של הדירה שאנו מיועדים לקבל מאושר על ידו,תודה.

רצוי היה שיהיו עקרונות מפרט עוד לפני החתימה על ההסכם
רצוי שיהיה מפרט סופי סמוך לקבלת היתר הבניה כך שתדעו שזה סופי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

התשובה היא כן. החתימה היא אישית של כל בעל דירה. כל בעל דירה יכול להחליט אם ההסכם טוב עבורו ואם כן לקבל החלטה לחתום- חוקי לחלוטין...
המשך תשובה