רציתי לדעת מה קורה במקרה בו הגג שייך לאחד הדיירים בבניין? האם הוא יכול להתנגד לפרויקט ולהפיל אותו? ומה קורה אם יש לכל הבעלים בבניין הסכמי חכירה בה הם מסכימים מראש על תוספת בנייה, האם הוא עדיין יכול להתנגד? האם דעת הרוב מתקבלת כאן?
שלום רב,
היה ואכן הגג מוצמד לאחת הדירות הרי שזוהי זכות קניין וללא הסכמת אותו בעל דירה לא ניתן לבנות את תמ"א 38 באופן ש הוספת דירות על הגג.
בנוגע לשאלתך השנייה היא מצריכה בחינה של הסכמי החכירה לצורך מתן תשובה
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין כאן שאלת "מגיע" . אם חייבים את ההסכמה שלך ובלעדיך אין פרוייקט אז השווי שלך הוא השווי המקסימלי שניתן לתת כדי לאפשר פרוייקט מבחינה כלכלית ואם אפשר לייצר פרוייקט גם בלי הסכמה שלך אז השווי שלך הוא כשו...
המשך תשובה