שלום, 1. ניתן לבצע תמ"א לבניין עם היתר מתאריך 3/1980 , למרות שמצוין עד 1.1.1980 ? 2. הבניין בן 3 קומות והגג שייך לדיירים, 2 מהם מימשו את זכויות הבנייה, כמה קומות ניתן להוסיף מעבר לכל הקומות ז"א ל-4 הקומות (כולל הגג)? 3. מה אפשרויות הפיצוי המקובלות לדיירים מהקומה העליונה? תודה רבה.

1. ניתן אך לא יהיו הטבות מס/היטל השבחה כלשהן.
2. השאלה מהן זכויות הבנה- יש להעיזר באדריכל שיבדוק את כלל התוכניות המקומיות, המחוזיות והארציות, החלות על הבניין.
3. מאוד תלוי אם וכמה העסקה כלכלית/ כדאית ליזם.
בהצלחה,
נריה כהן, עו"ד
ראש מחלקת התחדשות עירונית
פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

על הסכם התמ"א צריכים לחתום בעלי הזכויות הרשומים בטאבו. אם קיים פער בין הרישום בטאבו לבין המצב האמיתי, כלומר, רכשת או ירשת את הדירה ועדיין לא נרשמת בטאבו, אפשרי שתחתמי על ההסכם בשל העובדה כי את זכאית ל...
המשך תשובה