מי הם הצדדים לחוזה התמא? האם כל דירה זכאית לתבוע את היזם במקרה של הפרת תנאי יסוד בחוזה על ידי היזם או חייבים שכל הדירות יתבעו יחד?
צבי שלום,
הצדדים להסכם הם בעלי הדירות והיזם. זכות התביעה ככלל ניתנת לכל אחד מבעלי הדירות שחתם על ההסכם, אלא אם נקבע אחרת בהסכם (למשל כאשר נקבע רוב כלשהו הדרוש כדי להגיש תביעה). בברכה. עו״ד דן הלפרט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לכאורה ועפ"י מה שאתה מתאר הסיכויים שלך לזכות בתביעה כזו סבירים. 2. מהמתואר בשאלה, איני רואה עילה כנגד עוה"ד. לא הבנתי מהו חוסר האמינות. עיכוב בבניה איננו באחריות עו"ד הדיירים ולא עו"ד היזם. 3. ה...
המשך תשובה