שלום, פורסם ברחוב כי ממולנו עומד להיבנות מעבר לכביש בנין בן 9 קומות על גבי עמודים, במקום בניין בן 2 קומות. המדובר ברח' הרא"ה בר"ג. הדבר יפגע באיכות חיינו ויעמיס על הצפיפות שכבר קיימת. שלא לדבר על תקופת ההריסה והבניה. לדעתי זה אינו תקין ולא סביר. באזור אין שום בניין בגובה זה. האם יש קייס להגשת התנגדות? מה העלויות בכללי, על ליווי עו"ד בהגשת התנגדות בכתב? האם ניתן להגיש התנגדות ללא עו"ד-רק שכנים שיחתמו? והאם זה אומר שבקשתם תעבור בעיריה? לתשובתך אודה מראש.
שלום רב,
שאלתך הינה בבחינת בדיקה לטיפול משפטי ואשמח להיםגש במשרדי לצורך מתן התעת מחיר בעניין
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני מניח שהקטנת התמורות הינה תוצאה של תכנון שלא אושר ע"י העיריה ולא מסיבה אחרת. עליך לקרוא את ההסכם שחתמת עליו ולבחון על פיו כיצד ההסכם מתייחס לסוגיה שתיארת. בהצלחה...
המשך תשובה