ריאלי לחתום על ייפוי כוח בלתי חוזר שאסור לך לנשום אפילו? איזה סעיפים נהוג לחתום בייפוי כוח בלתי חוזר בתמא38 לדיירים קיימים?

אם אתה מתכוון ליפווי כוח שנחתם בשלב החתימה על הסכם התמ"א אז ככלל יפוי כוח הוא לא משהו שאוסר אלא רק נותן סמכות למקבל יפוי הכוח. ייפוי כוח אמור לכסות את כלל המקרים כדי להימנע מן הצורך לחזור ולקבל הסכמות מבעלי הדירות גם בעוד 10 או 20 שנים ולכן הוא אמור להחיל קשת רחבה של מקרים.
אם אתה מתכוון ליפוי כוח שמארגנים או עורכי דין מסויימים נוהגים להחתים את בעלי הדירות, לפני שבכלל יש מכרז יזמים ולפני בחירת יזם ולפני שיש הסכם תמ"א אז אני בכלל לא ממליץ לחתום על זה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם כוונתך פגיעה בדמי שכירות בתקופת הבניה, הרי שהתשלום בגין דמי השכירותשתקבל מהיזם, פטור ממס. עם זאת,ככל שדירה זו מדווחת לרשויות המס כדירת השכרה ואתה משלם עליה מס באחד מהמסלולים, כדאי שתתייעץ עם מומח...
המשך תשובה