שלום, האם יש באפשרותי למכור את הדירה לאחר שכל הדיירים בבניין חתמו על חוזה תמ"א 38/2 ? כיצד זה מתבצע אם עצם החתימה על החוזה נחשבת לאקט של מכירה?
שלום רב,
האם חתמת עם ההסכם? במידה שכן קיימת בעיה למכור את הדירה וזאת לאור העובדה שכבר ניצלת את הפטור ממס שבח.
היה ולא חתמת על הסכם אין כול מניעה למכור את הדירה
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

העיקרון המנחה הוא שיוויון. אם למישהו יש מרתף אין סיבה או הצדקה חוקית לתת לו דירה. אפשר להסכים לתת דירה אך הדבר חייב להיות מוסכם על כל בעלי הדירות משום שהתמורה עבורך היא לא שייווניות ואינך זכאי לכאורה ...
המשך תשובה