יזם רוצה להרוס בינין שלוש קומות וליבנות בינין שבע קומות מה מגיע לדיירים בעיסקה זו
יעקוב שלום,
משאלתך קשה לקבל מספיק פרטים על מנת לתת תשובה ברורה.
תמורת הדיירים צריכה להיבחן פרטנית לנתונים שלכם, מיקום, גודל, סוג הפרויקט ועוד פרמטרים רבים.
מומלץ להיוועץ בעו"ד מומחה בטרם תתקשרו בהסכם כזה.
בכבוד רב,
מרי יעקובי, עו"ד - מנהלת פורום תמ"א 38
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין חובה לשום דבר. לא למטרים ולא לכיוונים. הכל צריך להיות בהסכמה בין היזם ובין 80% מבעלי הדירות (בהריסה ובניה). אם יש הסכמה את זה חוקי ותקין....
המשך תשובה