שלום, רציתי לדעת מה קורה במצב בו בניתי לפני כמה שנים קומה על גג הבניין. שם החדרים של הילדים שלי. עכשיו בתמ"א 38 יהרסו לי את כל הקומה? כאילו חצי מהבית שלי? מי מפצה אותי על זה אם בכלל? אני מחכה לתשובה תודה, שימי
שלום רב,
לאור מה שציינת ובהתחשב בכך שהחדרים על הגג הינם מכח היתר בנייה כדין היזם יהיה חייב לפצות אותך בצורה זו או אחרת
בברכה וחג שמח
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם יש גורם מלווה סביר להניח שחתמתם על משכנתא לטובתו ובאופן שאינכם לבטל . גם אם אין גורם מלווה סביר להניח שדירות נמכרו לרוכשים וחלק מהם לקחו משכנתאות ובאופן שביטול הסכם התקשרות על היזם איננו פשוט. עליכ...
המשך תשובה