האם קבלן בתמ"א של הריסה ובניה לאחר מסירת הדירה חייב לרשום הערת אזהרה לטובת הרוכש על חלקה ייעודית? או שיכול לרשום את הערת האזהרה על הרכוש המשותף? אודה תשובתכם בהקדם אודה להפניות
יעקב שלום,
רוכשי דירות יזם בתמא 38/2 מקבלים ערבות חוק מכר כפי שמקבל רוכש דירה מקבלן וזאת על פי דין. בסמוך למועד מסירת הדירה ממיר היזם את ערבות חוק המכר בהערת אזהרה לטובת הרוכש. הערת האזהרה נרשמת על חלקו של היזם במקרקעין (ככל שנרשם חלק המקרקעין עש היזם עד אותה עת) או שנרשמת הערת אזהרה מפורטת על המקרקעין, כל זאת עד להסדרת הרישום בטאבו (רישום צו בית משותף חדש הכולל תת חלקה מסויימת עבור דירת הרוכש). עו״ד דן הלפרט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

80 אחוז מהדירות במתחם אך לא פחות מ - 75% מהרכוש המשותף. ברמת הבניין, אם יש התנאי לעיל התקיים אז מספיק ברוב של 2/3 ברמת הבניין. בהצלחה נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושו...
המשך תשובה