בניין שקיבל את האישורים הדרושים וכעת עומדים ערב חתימה עם היזם על הריסה ובניה מחדש. דייר המוכר את דירתו כעת, האם יחוייב בהיטל השבחה? האם יוכל להנות מפטורים שנמצאים בחוק לגבי תמא 38/2?
היי,
מכירת דירה אינה מושפעת ככל וטרם נחתם הסכם תמ"א.
בכל מקרה רצוי להיוועץ עם עו"ד לגבי המקרה הספציפי.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם רכשתם מדירה שחתמה על הסכם התמ"א ונכנסתם בנעליהם, אז התשובה היא כן. אם רכשתם מדירה שלא חתמה על הסכם התמ"א- אז נראה לי שאין עילת תביעה כנגדכם. מכל מקום, אם נתבעתם, אתם צריכים ייצוג ואם אתם צריכ...
המשך תשובה