שלום, אני לפני רכישת דירה אשר חתומה על פרויקט תמא 38/2 מול יזם. מבדיקה שלי מול העירייה יש תב"ע שנשלחה לפירסום לאישור ברשומות. להבנתי חלה חובת תשלום היטל השבחה על המוכר, השאלה היא האם ניתן לקבל דחייה של התשלום עד קבלת היתר ההריסה-בניה ליזם ואז הוא ישלם את ההיטל כפי המתחייב בחוזה

אכן, לעיתים זה מתאפשר. יש לבדוק זאת, לפני רכישת דירה, מול הועדה המקומית ולקבל אסמכתא מהם בכתב.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. ככלל- לא ניתן לקבל ליווי בנקאי ללא חתימת כלל הבעלים על הסכם. אם יש דייר שמסרב י שהליך משפטי (תביעת סרבנים) וביהמ"ש /המפקחת ממנים בעל תפקיד אשר חותם בשם הסרבן (אם התביעה מתקבלת). 2. אם אתם מתנגדים...
המשך תשובה