נבחרה נציגות עבור התנעת תהליך תמא 38 בבנין. האם ניתן להדיחה? באילו תנאים? איך מיידעים על תהליך ההצבעה ? מהו האחוז המינימלי שצריך להיות נוכח? כמה אחוז מבעלי הדירות שצריך להיות חתום על בחירת נציגות חדשה?
שלום רב,
כעיקרון ברור שניתן להדיח נציגות וזאת ברוב רגיל.
מזמנים אסיפת דיירים לצורך המהלך שאתה מתכנן
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כעורך דין המלווה דיירים אני לא מאשר מילוי שאלון מס כברירת מחדל . ברירת המחדל היא פטור ממס שבח שאינו מצריך מילוי שאלון מעבר לשני פרטים מרכזיים (שאין לך יותר מ- 2 דירות בבניין ושהדירה משמשת למגורים). רק...
המשך תשובה