היי, דירה בבניין שעובר תמ"א 38 חיזוק ותוספת, הדירה 33 מטר שלגביה יש טופס 4. קבלנו עוד 25 מטר נוספים שעליהם טרם התקבל טופס 4 מהסיבה שהבניין עוד בשלבי סיום. האם ניתן להתגורר בדירה או להשכיר אותה או שהדבר מהווה עבירה?

מותר להתגורר בדירה המקורית. אסור להתגורר או לעשות שימוש בתוספות אשר לגביהן טרם ניתן אישור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש כאן כמה שאלות ברזולוציות גבוהה והרבה פרטים חסרים לא בטוח שזה הפורום הנכון להיכנס לעומקים הללו כאן בפורום. בגדול , המועד להגשת תביעה הוא בדרך כלל מספר שנים מאז החתימות. מציע לקחת ייעוץ פרטני של עו"S...
המשך תשובה