שלום, אני גר בבית משותף. לפני כמה חודשים הגיע לבניין בחור צעיר אשר הציג את עצמו כ"יזם תמ"א 38". למעשה מדובר במתווך דירות אבל לא ידענו את זה בהתחלה. נערכה אסיפת דיירים והחלטנו ללכת לעורך דין כדי לחתום על המסמכים הדרושים. אז גילינו שמדובר במתווך דירות ובגלל שהוא הסתיר את זה מאיתנו החלטנו שאנחנו מוותרים על החתימה והולכים ליזם שהוא יזם אמיתי וישר. היזם מאיים בתביעה. האם אנחנו צריכים עורך דין או שאין לו קייס?
לאור שאלתך המלצתי הינה חד משמעית טרם אתם פועלים יש לבחון את המסמך עליו חתמתם. רק לאחר בדיקתו יהיה ניתן לקבוע האם אתם יכולים להשתחרר מהמחוייבות שלקחתם על עצמכם
בברכה
עו"ד גיא פרבמן
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם זה תמ"א הריסה ובניה- יש להכנסי סעיף שהדייר יפנה בהתראה של 60 ימים שאם לא כן ישא בכל נזק או קנס כפי שהתחייבת בהסכם הפינוי בינוי. אם זה תמ"א חיזוק שברור לו שיהיו מטרדים של רעש, אבק, לכלוך ועלולים לה...
המשך תשובה