שלום מחזקים את הבניין שבו אני גרה . יש שכנים שהיה להם מחסנים חיצונים ומרפסות וזה פורק רק מה שחיצוני. אנו חושדים כי בונים להם על חשבוו המיסים מרפסת ומחסן כדי להשתיק את הדיירים שהרסו להם לא חוקי. מה אפשר לעשות
שלום רב,
לא כל כך הבנתי את שאלתך, במידה ומשהו נעשה שלא עפ"י ההסכם יש לבחון לשלוח מכתב ליזם.
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בדרך כלל בפינוי בינוי התמורות קבועות (תוספת X מטרים לדירה ) בתמ"א 38/2 קצת שונה. הכל לפי הסכמות הדיירים. לעיתים התוספות לפי שיעור האחזקה ברכוש המשותף לעיתים לפי גודל הדירה ולעיתים תוספת קבועה לפי מה...
המשך תשובה