במסגרת תמא קיבלו כל הדירות הקימות שיפוץ מלא לדירות. דיתרתי שוופצה היזם נתן לי שכד עבור דירה חילופית. השיפוץ הסתיים ונדרשה חתימתי על קבלת מפתח . חתמתי ולפתע הקבלן החליף את המנעול לדירתי ואין לי אפשרות להיכנס לדירהי.. לשאלה למה ענו שכתבתי שאני שומרת על זכות לתיקון ליקויים במידה ויתגלו. בינתיים שלמתי לדירה החילופית עוד שבועיים מכספי כי מילא לא סמכתי על היזם שהשיפוץ אכן יסתיים במועד שאמר. והשאלות 1- מה עושים עכשיו. לכאורה נשארתי ללא קורת גג.... 2-האם אין לי זכות לדרוש תיקוניי ליקויים במידה ויתגלו תוך כדי המגורים בדירתי המשופצת. בברכה

1. שולחים מכתב התראה ליזם. עדיף לקחת עו"ד לשם כך.
2. יש לך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המציאות התכנונית במ"י בעולם ההתחדשות מוכיחה כי המתנה גורעת מתמורות לדיירים. ניתן לכאורה יהיה להתקדם גם הריסה ובניה. לא ברור מה תהיה מדיניות התמורות/המיסוי/התכנון/החניות/ההנחיות המרחביות וכו`...
המשך תשובה