שלום, האם תוקף תמא 38/2 - עד 2.2024 רלוונטי לבניין ברובע 3 בתל אביב ? להבנתי אין לנו מגבלת זמן עפי תוכנית הרבעים. האם בכל זאת יש חשש להרעה כלשהיא בפטור ממיסים או חניות תת קרקעיות אט אחר ? תודה

המציאות התכנונית במ"י בעולם ההתחדשות מוכיחה כי המתנה גורעת מתמורות לדיירים. ניתן לכאורה יהיה להתקדם גם הריסה ובניה. לא ברור מה תהיה מדיניות התמורות/המיסוי/התכנון/החניות/ההנחיות המרחביות וכו'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין חוק כזה או חובה סטטורית כלשהי. אם את אומר שעומדים להתחי בקרוב זה אומר שחתתם על הסכם לפני מספר שנים. אז כמובן שאת צריכה לקרוא את ההסכם, מה הוסכם בנושא זה. יש פרוייקטים שאכן מאפשרים מבחינה כלכלית ל...
המשך תשובה