שלום, יש ברשותי דירה בבניין מאד ישן. אנחנו מנסים ביחד עם יזם לנסות להוביל פינוי בינוי לבניין. אם יש לזוג דיירים הגרים בקומה העליונה זכויות בניה על הגג... האם אני יכולה לבקש דירה גדולה יותר? כלומר: האם זכויות אלו ניתנות להמרה של שטח בפועל בבניין שיבנה? תודה
שלום רב,
העובדה שיש לך זכויות על הגג מקנות לך תמורה נוספת שיש לבחון ולראות מה התמורה הנכונה שאת זכאית לקבל ממליץ בחום לבחון את הנושא ברמה המשפטית והתכנונית
בברכה
גיא פרבמן, עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יכול להיות שאם המבנים רשומים כאגפים נפרדים ועם זכויות נפרדות יהיה אפשרי לצאת לפרוייקט תוך בחינת אחוז ההסכמה בנפרד בכל בניין. עם זאת, זה לא יהיה קל וצפויים מכשולים רבים, הן בתכנון והן בטאבו והן בכל הקש...
המשך תשובה