היזם מדרבן לחתימות הסכם משולש עם המממן, אך טרם נתקבל אישור עליה לקרקע מעיריית ת"א (היתר בניה נתקבל לפני שנה). מה קודם למה עבור חשיבות בעלי הדירות. ידוע שתירשם הערת אזהרה בטאבו בעת אישור המימון ומצד שני קבלת אישור עליה לקרקע יכול להמשך זמן רב.

לא הבנתי מה השאלה. איני מכיר את הפרוייקט שלך (תמ"א חיזוק/הריסה)הכל חשוב. כדאי לעבוד במקביל ולא בטור. לקחת ערבויות או לפחות התחייבות מהגורם המממן להנפקת הערבויות לאחר רישום המשכנתא בטאבו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זו שאלה שמתאימה לייעוץ פרטני ולא לפורום משום שיש לקרוא את הוראות ההסכם /ההסכמות ביניכם וכן להבין מה היה מצב הדירה לפני שחתמתם הסכם, האם ידעת, האם הסכמת וכו`. בהצלחה...
המשך תשובה