תמ"א 38/2 - ידועה חשיבות דו"ח 0. האם כל בעל דירה צריך לעיין בו לשם קריאה ולימוד? האם מדובר בדו"ח חסוי? האם בא כוח הדיירים מפרסם את הדו"ח לכל הדיירים? תודה רבה
שרונה שלום,
יזמים לא נוהגים להציג את דוח האפס שערכו. אנחנו מתגברים על עניין זה על ידי עריכת מכרז יזמים איכותי המבטיח השגת העסקה הטובה ביותר לבעלי הדירות. בברכה. עו״ד דן הלפרט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם מדובר בתמ"א חיזוק, יש לבדוק האם חל עליה התיקון לזכויות מבוגרים הקובע כי בתמ"א יש זכות למבוגרים לצאת לשכירות בתקופת הבניה. יש לבדוק עם עו"ד מבחינת המועדים האם החוק חק עליה מבחינת התנאים (מועד חתימת ...
המשך תשובה