אני דייר עמידר בביניין שמאוכלס בדיירים שהם בעלי הבית ומעוניינים בתמא38-2 . מה זכותיו של דייר עמידר בביניין החדש שייבנה והאם יכול להגיש התנגדות במידה וזכויותיו נישללו ממנו ע"י עמידר שלא בתום לב ,,,אני מדגיש כי אין לי כסף ליקנות מעמידר את הדירה בטרם יעבירו אותה לתמא , וגם אם אזכה בפייס בסכום הוגן ואבקש לינות את הדירה מעמידר אני מניח שהם יתנגדו כי עומדת לפניהם אפשרות לימכור לקבלן מתמא וליכות בהכפלת ערך הדירה שבבעלותם,,,אציין כי אני גר בדירה של עמידר מזה 20 שנה,,,כיצד אני יכול לקבל זכויתי כדייר מוגן לפחות ? המון תודה -פלוני
שלום רב,
נושא דירות של עמידר בפרויקטים של תמ"א 38 הינו בהתקשרות בין עמידר לדייר שחתום איתה על הסכם נושא זה יש לבחון עפ"י חוזה השכירות בין ה/שוכר לעמידר
בכל הנוגע לביצוע הפרויקט אותו דייר שוכר לא יוכל למנוע את הפרויקט
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מבחינה משפטית כדאי לבדוק עם עו"ד מומחה האם הסתיים רישום הבית המשותף והדירה הזו אכן רשומה בבעלות המוכרים. אם כן, אין בעיה משפטית ואם לא, אז צריך לבדוק היטב הדברים עם מומחה. איני נכנס לעניינים הנדסיים ל...
המשך תשובה