היינו 3 קומות 12 דירות אחרי ביצוע תמא חיזוק יש 6 קומות סהכ 22 דיירים.יש שתי מערכות צנרת בניין ישנה וחדשה.ישנם דירות ישנות ששופצו וחיברו את הביוב שלהם למערכת החדשה.2 בעלי דירות הישנות שהם קומה ראשונה ושניה התחברו בשיפוץ למערכת החדשה .יוצא שקומה שלישית נשארה בצנרת הישנה והיא בשימוש ניפרד משתמשת עם הצינור הישן עד הכניסה לביוב בחצר.שאלתי אם נזילות בחיבורים בדרך האם זה הוצאות הוועד או הוצאות בעל הדירה מהקומה השלישית המחוברת לבד בקו בין הקומות

מורכב מידי למענה בפורום זה. ככלל יש לקבוע הסכמות לגבי דברים אלו באמצעות אסיפת בעלי הדירות. ממליץ לפנות באופן פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. תהליך בדיקה של מימון אצל גורמים מממנים לוקח בדר"כ מספר חודשים. ככל שהיזם פחות מסודר וככל שיש יותר בעיות זה יימשך כמובן יותר. 2. בהחלט יכול להיות שהגורם הממן לא יאשר. מכל מיני סיבות (בעיות משפטיות/...
המשך תשובה