היי, אנו בתהליך של טרום חתימת חוזה מול יזם. באחד הסעיפים כתוב שליזם יש בעלות על פנטהאוז. מיני קוטג' ודירות גן. האם מקובל שמי שיש לו דירת קרקע יקבל דירת גן. והאם צריך להוסיף כסף? תודה

זו שאלה מסחרית ולא משפטית. אם אין לך היום חצר או גן רוב הסיכויים שלא תקבל. זה גם לא הוגן כלפי השכנים שלך. אם ישלך- סיפור אחר. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה אינה קשורה לפורום הז אבל אענה. הערת אזהרה לטובתך יש לרשום מיידית עם החתימה על הרכישה וזה לא שולל את היכולת לרשום הע"א בהמשך לטובת הבנק. ...
המשך תשובה