אחד הדיירים מבקש למנות את הבן שלו כנציג למרות שהוא לא רשום כבעלים. אני מתנגדת. האם אני יכולה לטעון שמכיוון שאין לו בעלות בטאבו הוא חייב לקבל את הסכמת כל הדיירים ולא רוב רגיל?
אלונה שלום,
הצוות המוביל את הפרויקט לפני החתימה על ההסכם הינו צוות וולונטרי חסר סמכויות אשר עושה רבות להיווצרותו של הפרויקט. לכן חבריו יכולים להיות בני משפחה של מי מהבעלים. אני לא רואה טעם להתנגד לכך. בברכה. עו״ד דן הלפרט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן עליך למנות לו אפוטרופוס. אכן ניתן לתבוע אותך ו/או את אביך על כן שלא מילאתם חובתכם החוקית. אכן עלולים להיות הוצאות שיושתו על ראשכם בהיעדר טיפול. מומלץ ליצור קשר עם ב"כ בעלי הדירות וב"כ היזם. בייתכ...
המשך תשובה