להבנתי מקריאה של כתבות בעיתונים ישנה הקלה / החלטה שכל בניין עוד מבקריטריון של תמ"א 38 ויבצע הליך של פינוי בינוי יזכה להגדלה מספר הקומות בזהה למספר הקומות כיום, לדוגמא: לבניין בין 3 קומות, ניתן יהיה להרוס ולבנות 6 קומות. השאלה: מה המשמעות לגבי בית פרטי צמוד קרקע שבו יש זכות ל - 3 קומות אך בפועל לא נוצלו כיוון שבעלי הבית בחרו להישאר בפרטיותם, האם המשמעות היא שבהריסתו ניתן יהיה לבנות 6 קומות?
שלום רב,
שאלתך מצריכה בדיקת זכויות ותב"ע שחלה באזור.
המלצתי לפנות לבחינת הנושא לעו"ד או אדריכל שיבחינו את המקרה הפרטני שלך.
בברכה,
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. אם בהיתר זה לא דירת מגורים אז זה שימוש חורג. 2. בדרך כלל לא נותנים משכנתא לדירות כאלה ואם כן אחוז מאוד קטן ובתנאים יקרים יותר. 3. לא יודע לענות לך אם ניתן להכשירה מול העיריה כדירת מגורים זה תלוי ...
המשך תשובה