אני גר בקומה 4 מתוך 6 בבנין שעבר תמ"א 38 לפני כ-5 שנים. בחורף שעבר חדרו מי גשמים לשכן שגר בקומה מתחתי והקבלן שלח נציג שלו שביצע איטום. עכשיו בסופות גשמים חזרו המים לחדור לשכן מקומה 3 מתחתי. מה עלינו לעשות? תודה מראש
אודי שלום,
יש לבחון את הוראות ההסכם ולבדוק האם הוחלו הוראות חוק המכר ומה היקף האחריות שהוטלה על היזם/ קבלן במסגרת ההסכם.
לאחר מכן יש לשקול את המשך הצעדים. אתה מוזמן לפנות למשרדנו לתאם פגישת יעוץ. בברכה. עו״ד דן הלפרט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

התשובה היא כן. אלא אם כן ישנו מצב לא סביר ש- 2 משפחות אלו רשומות כבעלים של יותר מ- 1/3 מהרכוש המשותף בטאבו. ...
המשך תשובה