בס"ד שלום וברכה אני גר בשכירות בבניין בתמא 38 אני רוצה לעבור דירה, אבל אי אפשר להעביר כלום דרך המדרגות, בקושי אנחנו עובדים עם שקיות של קניות. תשובת הקבלן המבצע הייתה שאני צריך להביא מנוף על חשבוני כדי להוציא את החפצים שלי מהבית. אשמח לדעת מהם זכויותי בנושא תודה מראש יום מבורך

אין חובה חוקית לממן הובלה או מנוף. מקובל לממן הובלה ולעיתים גם מנוף, הכל תלוי בהסכם אליו הגעתם עם היזם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אתה צריך לראות מה אומר ההסכם עליו חתמת. ואם ההסכם לא מדבר על זה אז בהחלט כדאי לתאם מול הקבלן שהרי הקבלן אמו רלהצמיד לך ממ"ד ומרפסת ואם תעשה זאת ללא יידוע הקבלן זה עלול לייצר קושי בתכנון ובביצוע....
המשך תשובה