מה הזכויות של שוכרים במקרה של תמא 38 או פינוי בינוי? האם זה נכון שהקבלן הוא מחוייב רק מול בעלי הדירות אז למה בעלי הדירות מטעים את השוכרים ומבטיחים להם דברים שלא קיימים. היכן אני יכולה לקרוא על נושא זכויות השוכרים במקרה של פינוי בינוי או תמא 38. תודה לך .
שלום רב,
לשוכרים אין כל זכות מיוחדת במקרה של פרויקט תמ"א 38 או פינוי בינוי.
הקבלן/יזם מחוייב רק כלפי בעלי הדירות איתם חתם על הסכם לביצוע תמ"א 38 או פינוי בינוי.
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין מספיק נתונים בשאלה. אם בפועל בעלי הדירות בבניין הסמוך אכן נעזרים בכם ועוברים דרככם, אז גם אם זיקה זו לא רשומה בטאבו, יש להם את הזכות לדרוש אותה, גם אם לא תסכימו לכך אם התמלאו התנאים לקיום זיקת הנא...
המשך תשובה