שלום לך, ניהלנו מו"מ עם יזם לצורך ביצוע תמא 38-2, לאחר כ 3-4 חודשים (הגענו לטיוטא מספר 5) אנחנו מעוניינים להפסיק את המו"מ ולבקש עוד הצעות מיזמים נוספים. יש לציין שלא חתמנו ליזם על שום טופס או כוונת הצהרות כלשהיא זה היה מומ בלבד ולא קיימנו במקביל מומ עם יזמים אחרים. (מומ שלא בתום לב) האם אנו חשופים לתביעה על הוצאות שנגרמו לו? היות והוא מאיים בזה.
שלום רב,
לצורך מתן מענה לשאלתך יש לבחון את ההליך באופן מדויק ואז אוכל לתת לך את חוו"ד
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפשר תמיד להתנגד . השאלה היא של סיכוי להצליח ולהערכתי הסיכוי קלוש. אתה צריך הכסף לשלם לאמא והשכן אולי צריך את הכסף לתרופות שלו והשכן השלישי צריך את הכסף לאוכל ל- ילדים והרביעי מחזיר מזה הלוואות שנטל....
המשך תשובה